עיצוב פנים והום סטיילינג לדירה שכורה והכל אונליין

את הבית הזה עיצבתי בלי לדרוך בו, בלי לפגוש את הלקוחות פיזית לימי קניות, גם פגישת ההכירות שלנו היתה בזום, הכל היה אונליין והיה לי לעונג.

דירה שכורה בשכונה חדשה ומהממת במודיעין.

אנחנו נמשיך לחיות, לבנות, להתפתח ולהתקיים! 💙🙏🏼🇮🇱

עם ישראל חי!

מדובר בזוג צעיר בשנות ה-30 לחיו עם 3 בנות קטנות. בשיחת ההכירות הראשונה שלנו בזום היא היתה בת חודש בלבד. הם סיפרו לי שעוד חודש הם עוברים לדירה חדשה, שכורה, והם צריכים לרכוש כמעט הכל. הם הראו לי את דירתם הנוכחי שעיצבו לבד ושאלתי אותם בכינות, למה הם צריכים אותי? היא היתה דירה מקסימה ומעוצבת, ניכר שיש להם טעם, סטייל וכשרון. הם סיפרו שהלוז מאוד צפוף, יש תינוקת בת חודש ועוד 2 קטנות וזה קצת גדול עליהם עכשיו לעשות את זה לבד.

הדירה החדשה היא דירת דופלקס גן, בת 5 חדרים, בתוך בנין בוטיק חדש מהקבלן, בשכונה חדשה במודיעין (גם אני גרה בדירה כזו ואני מודעת היטב ליתרונות שבכזו דירה ולזה שאין חסרונות, לפחות לתפיסתי 🙂 )

הם חיפשו לעצמם פינה שקטה שיוכלו להשתקע בה לפחות ל-5 שנים הקרובות ורצו בית שמשרה אוירה נעימה, רגועה ומונוכרומטית על גווני הנווד, פודרה, מוקה, זהב והרבה עץ. מעט פריטים, מנימליטי ופרקטי מבחינת שטחי אחסון ושאת הכל יחבק פרקט חמים.

את התהליך אני מחלקת לשלבים, שלב תכנון וקונספט שמטרתו לדייק את הצרכים ולהתאים את הבית לדייריו, אורך חייהם, וגם ההפך.

שלב רכישות והמדידות של הספקים,

שלב יצור והגעת הדברים החדשים הביתה,

והשלב הסופי שהכל יושב פיקס במקום.

הלוז כאמור היה סופר צפוף, ולכן לחצתי על הספקים שלי למדוד ולספק במהירות האפשרית, כך שהכל לקח כחודשים מה שנחשב סופר מהיר היות שהיו פה גם נגרויות, וילונות ותאורה custom made ועוד כחודש להשלמות.

הם עברו רק עם מיטות ושולחן אוכל (ללא הכסאות) – בלבד והתקציב היה כ- 85000 ש״ח שכלל את כל מה שרואים בתמונות:

ארונות בגדים וארונות אמבטיה, תאורה, פרקט, וילונות, ריהוט לסלון, שידות, צבע, שדרוג מטבח קבלן, שטיחים לכל הבית, מקלחונים וברזים.

כל הפרויקט לווה אונליין, מה שאומר שכל השיחות היו בזום, כל התכנון שלי היה בשלט רחוק והתבסס על התוכניות של הקבלן מדידה של הלקוחות והספקים בשטח. כל הרכישות התבססו על הניסיון והידע המקצועי שלי ומבחינת הבחירות ניתנה לי יד חופשית אני חושבת שזה גם בגלל שהיתה סינרגיה מצויינת בין שנינו, הבנו את הראש אחד של השני, המטרות והתקציב הוגדרו מראש, הבנו איפה משקיעים יותר ואיפה פחות ושלב ההכנה לפרויקט היה מדויק וזה זרם מאוד מוצלח.

למעשה נפגשנו פעם אחת פרונטלית ממש במקרה שדברנו טלפונית והבנו ששנינו במקרה בנתניה אז קבענו ספונטנית להפגש באתר החנויות, היה מפגש ממש מרגש היות שגם ליווי מרחוק יכול לייצר קרבה, אהבה וחיבור.

ניתן לראות שהדירה מאוד מושקעת ולמרות שזו דירה שכורה הדיירים השקיעו אפילו בפרקט, מה שכן בחרנו שלא לעשות שינויים קיצונים במטבח ובחרנו לשדרג אותו ממש בקטנה, ע״י ידיות, תאורה ואביזרים.

כשנכנסים לדירה פוגשים חלל מאוד מואר באופן טבעי, יש 2 מרפסות מ-2 הצדדים של הדירה, המשפחה מאוד יצירתית ומוזיקלית, אין טלביזיה וישר בכניסה ישר פסנתר.

הסלון גדול, פינת האוכל היא איזור הישיבה היחיד (אין גם אי, אני מאוד מאמינה בזה בבתים שאני מעצבת, לרוב אני לא רואה סיבה לשניהם, במיוחד אם הם ממש קרובים)

לאורך הקריירה שלי יצא לי לעצב לא מעט דירות שכורות, תמיד הרגשתי שיש קשר בין איפה שאנחנו גרים, לנפש, ולתחושות שלנו, ואני שמחה ללות אנשים גם בדירות שכורות ולעזור להם לייצר בית בישראל. 

היום יותר מתמיד!

הטיפ שלי לעיצוב דירה שכורה הוא ההבנה שזה הבית שלכם גם אם זה זמני. זו הפינה שלכם, ולמי שחושש ארחיב שאת רוב הדברים אפשר יהיה לעביר לדירה הבאה ואני מדברת גם על הארונות בהתאמה מיוחדת, התאורה ובפרט על ריהוט וטקסטיל, בכל בית צריך בדיוק את אותם גופי תאורה, וילונות עם מכפלת משתנה בגובה, בכל בית צריך ריהוט במידות קלאסיות, תמונות וכו׳.

בדירה נוכחית יש מספר פריטים שאני מאוד אוהבת, את המקרמה שהם הביאו דווקא מהדירה הקודמת אבל הכי את הארון במסדרון.

ביום שהגעתי לצלם את התוצאה הנפלאה, פתאום פגשתי במסדרון המוביל לקומה השניה, ארון ספרים שלא הייתי מעורבת בתכנון וברכישה שלו אבל הוא הרגיש לי מוכר ונשמתי נעתקה, שאלתי את הזוג מאיפה הארון והם סיפרו לי שממש כמה ימים לפני השבת השחורה והיום הארור ההוא הם הזמינו מעיונה, יונת אור, שנרצחה בבארי, את הארון המופלא הזה. כולנו כאבנו מאוד. יונת, בעלה ו-2 ילדים היו נעדרים מספר שבועות, עד שגופתה נתגלתה, שני ילדיה נחטפו ובנתיים לשמחתינו גם שוחררו, בעלה עדיין שם.

הפרויקט עלה גם ככתבה מרגשת במאקו

https://www.mako.co.il/living-architecture/local/Article-e0228d3dd6e3c81026.htm?sCh=da4c5d1571675310&pId=25483675

מקווה שנדע ימים טובים בקרוב ושחנוכה יביא איתו את נס החזרת החטופים וסיום המלחמה

הילה ברונשטיין, עיצוב והלבשת בתים, לינק לואטסאפ שלי:

https://wa.me/message/MTNZOVLL5DTVI1

השארת תגובה