הבסיס לבית מעוצב

הבסיס לבית מעוצב – שטחי אחסון 

כאשר אני מעצבת למשפחות את ביתן אני דואגת קודם לכן לארגון, לסדר ולאחסון, כי תמיד אפשר לקנות פריטים יפיפיים אבל אם הבית לא יהיה שימושי לא נפיק ממנו שום ערך. במאמר זה אפרט את כוונתי וכמובן שאצרף טיפ קטן וחשוב של מעצבת פנים שישדרג את עיצוב הבית שלך. 

צרכנות עודפת יוצרת "רעש בעיניים" 

אנחנו דור של צרכנים. אנחנו צורכים כל יום מוצרים חדשים והרבה מהם, לעיתים אנחנו קונות פריטים ואין לנו מושג היכן לאפסן אותם, ואז בלית ברירה יוצרות מערום בכניסה לבית. כן, אני בטוחה, שגם אצלך יש איזו שידה בכניסה שכוללת מערום של מסמכים ופיצ'פקס קטנים, שאין לך מושג היכן להניח. לרובנו אין ארון ייעודי לנעליים, לתיקים ולמעילים, במקרה הטוב אנחנו תולים את המקטורן על המתלה ובמקרה הרע נוצר לנו "רעש בעיניים" שגם מקווצ'ץ' קצת את הלב. 

גם כאשר אנחנו בכל זאת מתאמצות ומסדרות (מכירות את הסיבוב הקצר לפני השינה 10 דקות של סדר ובבוקר הכול נעלם)? לבסוף אנחנו מוצאות את עצמו מתגוררות בין נעליים, בין מעילים, בין תיקים זרוקים על הספה ובמילים אחרות אי-הסדר חוגג ואנחנו לא מוצאות דבר. מסיבות אלו אני ממליצה לרוב הלקוחות שלי להציב ארון אחסון ממש בכניסה לבית. הארון הזה נועד בדיוק לכל אותם פריטים יום יומיים שנערמים על פריטי הריהוט שלנו ויוצרים כאוס תמידי. ארון בכניסה לבית לא חוסם את החלל כאשר הוא מתוכנן בהתאם למאפייניו ובפרט כאשר הוא ממוקם בנישה קטנה ומוסתרת. 

הנה כמה דוגמאות לפתרונות אחסון, הנמצאים ליד דלת הכניסה, מתוך פרוייקטים בעיצובי:

   

עיצוב פנים: הילה ברונשטיין. 

אני מכירה בחשיבות של עיצוב מאוזן השומר על קווים משותפים בין מרחב המגורים לבין המטבח ולכן היא מחברת את החלל העיצובי באמצעות שמירה על סגנון עיצובי אחיד ושימוש בגוונים ובחומרים זהים או קרובים.  והתוצאה – מרחב גדול יותר, מאוורר יותר, מואר יותר, מאוזן ואחיד. 

מקווה שתוכלי לשאוב השראה ממיזם זה וליישם גם חלק מהרעיונות במרחב המגורים שלך. 

בהצלחה!

אשמח לייעץ לך בנושא עיצוב פנים וללוות אותך באחת מתוכניות הליווי שלי. 

לינק לתוכניות

https://www.hilladesign.com/%d7%9e%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%9c%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

צרי קשר , הילה ברונשטיין – מעצבת פנים במרכז ובשרון. 

הנה לינק לואטסאפ שלי https://wa.me/message/MTNZOVLL5DTVI1