חווית לקוח בעיצוב פנים – יש דבר כזה?

אז איך אני רואה את השירות שלי ומה הערך שאני מביאה איתי לפרויקטים של עיצוב פנים כשאני מעצבת, ולתהליך עם הלקוחות שלי:

אחרי כל כך הרבה שנים של ניסיון ( 14 שנים בתחום עיצוב הבית, עיצוב פנים והלבשת הבית ומעל 20 שנים בתחום העיצוב בכלל) אני יודעת שאני יכולה להביא לפרויקט מקצוענות שתוביל לשקט נפשי אצל הלקוחות שלי,

שני אלו משולבים עם עיצוב מנצח ומעודן שמכיל את האסטטיקה אישית שלי, יחד עם הטעם של הלקוחות שלי ומשום כך ניתן לראות בין הפרויקטים שלי את כל סגנונות העיצוב ואת כל קשת הצבעים.

את הנ״ל עוטפת השיטה שבניתי לאורך השנים שמובילה אותנו אל בית מפנק, מתוכנן נכון ונינוח.

תראו מה לקוחות שלי מספרים, כמה מילים המתקשרות אל ערכי המותג שלי, השירות שלי וחויית הלקוחה שלי:

_״כבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שאני בידיים טובות. התחושה הנהדרת הזו ליוותה אותי לכל אורך הפרויקט. הילה הייתה קשובה, נעימה, מקצועית ותיקתקה את הדברים ביעילות  ובטוב טעם…״

מעצבת פנים

_״העבודה עם הילה חסכה מאיתנו כל כאב ראש שיש. היא דאגה לכל דבר עד הפרטים הקטנים, ולא עזבה עד שהכל היה במקומו. התהליך היה חייב להיות במגבלות זמן, והיא עמדה בכל האילוצים בצורה מדהימה. העבודה עם הילה היא חוויה, כיף, מקצועיות, שינוי אוירה והקשבה אמיתית ללקוח.

עיצוב פנים מעצבת פנים
עיצוב פנים מעצבת פנים

_״הילה מקסימה סבלנית עם טעם מיוחד הביאה אותנו לחנויות מעניינות והתוצאה מושלמת ולטעמנו

הגדרנו תקציב מראש והיא נצמדה אליו תכננה הכל מראש עשתה לי סדר מה חשוב ומה פחות ומהר מאוד הבינה מהם הצרכים שלנו ומה אנחנו אוהבים.

עיצוב פנים מעצבת פנים
עיצוב פנים מעצבת פנים

_״הילה יקרה מודה לך מקרב לב על המקוריות והייחודיות שהבאת לבית אבל בעיקר על האדם שאת תומך, דואג ומפרגן ועל כך שאי תודה וברכה,מי שקורא שורות אלו ממליצה בלי היסוס על הילה לא רק בגלל העיצוב אלא בגלל האדם שהיא, תודה לך.

עיצוב פנים מעצבת פנים
עיצוב פנים מעצבת פנים

הכנסת את האופי של כל דיירי הבית במארג מדהים שמבטא את מי שאנחנו כמשפחה. למדת להכיר את כל דיירי הבית מתוך הבנה שההכרות תאפשר לך לתת ביטוי לכל אחד ואחת(אפילו את חץ) גם הילדים הכירו אותך

עיצוב פנים מעצבת פנים
עיצוב פנים מעצבת פנים

המהירות והיעילות הממו אותי. יום הקניות הארוך היה שיעור בעיצוב ונהניתי מכל רגע. לא האמנתי שנספיק לקנות כל כך הרבה רהיטים ואקססוריז ונוכחתי לדעת שמעצבת פנים יכולה לחסוך לא מעט כסף! 

עיצוב פנים מעצבת פנים
עיצוב פנים מעצבת פנים

_״נתקלתי בעבודות של הילה ומאוד התחברתי ואהבתי את הסגנונות השונים שלה. 

עיצוב פנים מעצבת פנים
עיצוב פנים מעצבת פנים

_״הילה ליוותה אותנו לקניות (למקומות שכנראה לא היינו הולכים עצמאית), ייעצה וכיוונה וגם כשהיו התלבטויות, הייתה סבלנית, נעימה, הציעה חלופות וגם זרמה איתנו כשהיה צריך.

עיצוב פנים מעצבת פנים
עיצוב פנים מעצבת פנים

_״כל שיחה עם הילה הייתה מלאת מידע, עם כל מיני אפשרויות והיא פשוט דייקה את הרצונות שלי ועזרה לי להחליט. במקום לבזבז זמן (שלא היה לי) היא מיקדה אותי ועזרה לי לקבל החלטות (והיו הרבה כאלו).

_״תמיד צדו את עיני העיצובים היפים והנעימים של הילה.

התאהבתי בה בשיחה הראשונה! במסירות, בסבלנות ובאהבה, הילה ליוותה אותי בקניית הרהיטים, השטיחים, הוילונות, התמונות, אקססוריז ומה לא?!

_״העבודה עם הילה היתה מאוד נעימה ומקצועית. היא עזרה לנו גם עם תכנון החלל וגם עם ההלבשה שלו. היא היתה תמיד זמינה לשאלות והתלבטויות (והיו לא מעט). הרגשנו שהילה מבינה את הטעם שלנו ויכלנו גם לקבל את דעותיה והמלצותיה, וגם להישאר נאמנים לטעם ולאסתטיקה שלנו.

אני יודעת שלפעמים זה נשמע כמו קלישאה אבל הבית שלי כל כך יפה שלא בא לי לצאת ממנו 🤣 כל פינה מוקפדת ומעוצבת. וכמובן ששידכת לנו גם את סם שעשה שיפוץ מהמם ומוקפד.

גם בעלי שהיה מאוד סקפטי לגבי התהליך מאוד מרוצה מהתוצאה.

עיצוב פנים מעצבת פנים
עיצוב פנים מעצבת פנים

מהשיחה הראשונית קיבלתי את התחושה שמולי ניצבת מישהי בעלת מומחיות ונסיון רב, שלא מבזבזת זמן וניגשת מייד לעיקר ולעשייה.

מעצבת פנים

צריכה עזרה בעיצוב הבית, רוצה גם לעוף על הבית שלך? 🙂

לשיחת יעוץ ראשונית כיתבי לי לואטסאפ 

https://wa.me/message/MTNZOVLL5DTVI1

או התקשרי 052-3682068

השארת תגובה