איך תעצבי משרד בייתי

 כיצד תעצבי משרד ביתי? טיפים של מעצבת פנים. 

נשים עסוקות ותקתקניות צריכות גם משרד ביתי, שיוכל לשמש אותן בימים שהן עובדות מהבית. בעולם מושלם, המשרד הביתי היה ממוקם בחלל נפרד מבודד אקוסטית עם תאורה נכונה ואבזור מרענן, אך בפועל וברוב הבתים המשרד הביתי הוא חלק מהחלל הציבורי, ובנינו – טוב שכך, כי החלל הציבורי מואר ורחב, פתוח ומרווח, וברוב המקרים אפשר למצוא בו מקום לשולחן העבודה, איך תעשי זאת נכון? הנה כמה טיפים ממני – מעצבת פנים מנוסה בתחום. 

הצעד הראשון: תארגני לך אחסון.

אחסון מתאים ישמור על שולחן העבודה שלך נקי ומסודר, כאשר כל הניירת מאוחסנת באוגדניות מעוצבות, כלי הכתיבה מרוכזים באביזר ייעודי וכל מה שנחוץ לך לעבודה נגיש ומסוגנן. 

פתרונות אחסון, עיצוב פנים, מעצבת פנים
פתרונות אחסון, עיצוב פנים, מעצבת פנים

הצעד שני: סדרי את הספרים על פי צבע וגודל. 

הספרייה ברוב המקרים היא חלק משמעותי בחלל העבודה, בספרייה בדרך כלל מאוחסנים קלסרים, חוברות עבודה, חוברות קורסים וספרות מקצועית. פעמים רבות הספרייה חוצצת בין חלל העבודה הפרטי לבין המרחב הציבורי, ולכן ראוי יהיה להתייחס אליה כפריט ריהוט מעוצב ולסדר אותה על פי צבעים וגובה הפריטים. תוכלי לשדרג את מראה הספרייה עם תוסיפי צמחייה "נשפכת", עציצים קטנים ואביזרי נוי. 

הצעד השלישי: ארגון קיר שולחן העבודה

אני  מניחה שמטעמי נוחות תמקמי את השולחן לצד קיר, הנה טיפ קטן ממני – מעצבת פנים שמאוהבת בארגון קירות – תלי על הקיר רשת או לוח השראה לניירת, שתוכלי להדק אליה פתקיות, ניירות ותזכורות חשובות, מלבד האווירה הנעימה שתתווסף לפינת העבודה שלך, תוכלי לשמור על הסדר בשולחן שלך ולהעלות מודעות לנושאים החשובים שיש לטפל בהם באופן שוטף. פריט קטן שעושה הבדל גדול. זכרי זאת 😊 

הצעד הרביעי: התאבזרי בכיסא המתאים לעיצוב הכללי של החלל הציבורי. 

המשרד הביתי שלך הוא חלק מתוך חלל ציבורי גדול יותר שכבר עוצב בסגנון מסוים, ולכן מוטב יהיה לך להטמיע אותו בחלל כדי לשמור על המראה המאוזן. כיצד תוכלי לעשות זאת בקלות? בחרי בכיסא התואם את הסגנון העיצוב הכללי, את יכולה לבחור בכיסא שחולק מאפיינים משותפים בחומר, בצורה, בצבע או במרקם, אין חובה שכיסא העבודה שלך יהיה הכיסא הרגיל בגוונים שחורים, כיסא העבודה שלך יכול להיות עשוי מקש, מעץ, משילובים של מתכת, עור ובד, ולמעשה בכל סגנון כל עוד הוא נוח, ארגונומי ומתכוונן – כי על בריאות אנחנו לא מתפשרות. אני ממליצה לך להעז בבחירות שלך – זה ישתלם לך! כמו כן נסי לחבר את העיצוב לחלל גם מבחינה חומרית הלכה למעשה – מזמינה אותך להציץ בתמונה בפרויקט זה, שימי לב כיצד הבחירה בדלת הזכוכית מאפשרת פתיחה ותנועה. זוהי השקעה חד-פעמית שמייצרת איכות חיים אמיתית בבית. 

בהצלחה רבה בעיצוב משרדך הביתי, אני בטוחה שעכשיו את בוודאי מחפשת מקורות להשראה, אז שנייה לפני שאת עוברת לערוץ הפינטרסט או לאינסטגרם, אני מזמינה אותך לראות כיצד אני מיישמת משרדים ביתיים בעיצובים שאני מלווה !

עיצוב פנים: הילה ברונשטיין. 

מוזמנת לשוחח עמי בואטסאפ שלי https://wa.me/message/MTNZOVLL5DTVI1

הילה ברונשטיין – מעצבת פנים במרכז ובשרון. 

פתרונות אחסון, עיצוב פנים, מעצבת פנים, עיצוב משרד בייתי