עיקרון חשוב בתכנון מטבח

עיצוב מטבחים: מתכננת מטבח? זה העיקרון שכדאי לך להכיר. 

המטבח הוא ההוצאה הגדולה ביותר בפרויקט שיפוץ ועיצוב הבית. מטבח איכותי הוא מטבח מוקפד, מתוכנן נכון, קל לתחזוקה ולתפעול. תוכנית המטבח ממחישה את רשימת הצורכים והשימושים שתבצעי בחלל, ויתרה מכך מתכוננת בהתאם לטעמך האישי ואפילו לממדי גופך (הרי אף אחד מאיתנו לא הייתה רוצה לפתוח את ארון המטבח העליון ולקבל מכה בראש, או לחילופין "לחפור" בתוך ארונות עמוקים מדי ונמוכים מדי שמקשים על התפעול השוטף. מסיבות אלו אני ממליצה להיעזר בי מעצבת פנים מנוסה בתכנון מטבחים בהתאמה אישית, שתתכנן עבורך את המטבח, גם אם בפועל את ניגשת ליצרן מטבחים שעובד עם מעצבת פנים קבועה.

עיצוב מטבח, מעצבת פנים, עיצוב פנים
עיצוב מטבח, מעצבת פנים, עיצוב פנים

מדוע לא כדאי לך להסתמך על מעצבת הפנים שעובדת עם יצרן מהטבחים? 

מעצבת הפנים הקבועה שעובדת עם יצרן המטבחים אכן מוכשרת לתכנן לך מטבח שמותאם לצורכי השימוש שלך, היא מעורה בחומרים שיצרן המטבחים עובד איתם, היא מכירה את הטכנולוגיות, היא יכולה ליצור לך מטבח מפנק ויפה מאוד, אך האם היא יכולה ליצור לך מטבח שתואם את החלל הציבורי שלך? האם היא ביקרה בביתך? כנראה שלא, כי זה לא התפקיד שלה. נוסף לכך ברוב המקרים מעצבת הבית של יצרן המטבחים תעבוד עם מספר תוכניות או דגמים קבועים, ואילו מעצבת פנים שאינה קשורה ליצרן תיצור עבורך מטבח המיועד רק לך – הן בהיבט התכנון והן בהיבט בחירת החומרים, שיש, חיפוי קיר, ברז, כיסאות בר ובמילים אחרות – עיצוב בראייה כללית יותר ובהתאמה לסגנון חייך. 

עיצוב מטבח, מעצבת פנים, עיצוב פנים
עיצוב מטבח, מעצבת פנים, עיצוב פנים
עיצוב מטבח, מעצבת פנים, עיצוב פנים
עיצוב מטבח, מעצבת פנים, עיצוב פנים

מדוע תוכנית עיצוב מטבח חוסכת לך יותר כסף?

חשבי על כך, יזמת פגישה עם מעצבת פנים מטעמך, שהבינה את מאפייני השימוש בחלל ויצרה עבורך תוכנית שתוכלי ליישם אצל כל יצרן מטבחים מקצועי. התוכנית תשמש אותך להשוות הצעות מחיר, לבצע סקרי שוק ולהתגבר על הקושי המובנה בו כל חברה מבצעת תוכנית משלה – במילים אחרות את תוכלי "להשוות תפוח לתפוח" וזה ממש לא מעט! חשבי כמה כסף תוכלי לחסוך וכמה טעויות! תוכנית מטבח משלך היא קלף מנצח. 

עיקרון חשוב שכל מעצבת פנים מקצועית לא תוותר עליו – אחסון. 

כשאת מעצבת מטבח, "תגנבי" יחידה לאחסון נוסף (כל עוד יש מקום לכך) בית מעוצב ומאורגן הוא בית עם אחסון. הוסיפי מדפים, כך שתוכלי לנצל את החלל גם לגובה. מדפים רב-שימושיים מוסיפים סטייל לעיצוב, תוכלי להניח עליהם כל פריט או מוצר שנמצא בשימוש תכוף. לדוגמה, אצלי במטבח יש מדף אחד שמיועד לכל מוצרי הבריאות שלי – אגוזים, קשיו, סילאן , תמרים צ׳יה וכן הלאה.

מקווה מאוד שהתחברת, ושתוכלי להפיק ערך מהמאמר, אשמח לעמוד לשירותך ולהשיב על שאלותייך בנושא עיצוב – בהצלחה 🙂

שלך, הילה ברונשטיין – מעצבת פנים במרכז ובשרון, בעלת סטודיו לעיצוב והלבשת הבית. 

צריכה עזרה הנה לינק לואטסאפ שלי https://wa.me/message/MTNZOVLL5DTVI1

מוזמנת גם להתקשר

052-3682068 

הצטרפי לדף שלי בפייסבוק

http://goo.gl/XDNHn

וגם לקבוצת פייסבוק בה אני משתפת בטיפים להום סטיילינג

https://www.facebook.com/groups/108806152793815/