סליחה, אפשר להכיר אותך?

סליחה, אפשר להכיר אותך? 

אני יודעת שאת פה כי את מחפשת את שירותיה של מעצבת פנים איכותית שתבין אותך, שתכיל אותך, שתקשיב לך ושתפיק את המיטב מהחלל שלך, מעצבת פנים שתיצור לך בית שיהיה לך נעים לשוב אליו, בית שתאהבי, בית לטעמך. אז מדוע השאלה הראשונה שאת שואלת היא: "כמה עולה שירות של מעצבת פנים? 

הרבה לפני שנדבר על המחיר, אני רוצה להכיר אותך. מי את? מה את אוהבת? מה נעים לך? במה את עוסקת ביום יום? איזה תחביב היית רוצה לטפח? מה היית רוצה שיהיה במרחב המגורים שלך? מה את עושה בשעות הפנאי? אילו צבעים את אוהבת? כיצד היית רוצה להרגיש בביתך?

מעצבת פנים מנוסה ראתה כבר אלפי בתים בחייה, אם היא מעצבת פנים ותיקה כנראה שכבר עיצבה עשרות ואף מאות בתים, אבל עדיין כל פרויקט עיצוב – ואין זה משנה אם מדובר על עיצוב בית מודרני, עיצוב בית כפרי, עיצוב בית כפרי וינטאג' או עיצוב דירת קבלן – הוא פרויקט ייחודי המשקף את חיי הלקוחה, ולכן מעצבת פנים קשובה רוצה להכיר אותך קודם הרבה לפני שהיא רוצה להכיר את החלל. ,

מעצבת פנים רוצה להכיר אותך ורק אחר כך את החלל.

רק לאחר ההיכרות עם צורכייך, העדפותייך ומשאלותייך מעצבת פנים תבחן את החלל, ותשאל אותך מה גודל החלל? כמה תאורה יש בחלל? פתחים? האם המטבח מתאים לצורכי השימוש שלך? האם היית רוצה להוסיף לבית חללים אחרים שחסרים לך כמו מרפסת קטנה, חדר עבודה, חדר משפחה, חדר תפירה, אולי חסרה לך בבית שידת האיפור הפרטית שלך בה תוכלי סוף סוף לאחסן את הבשמים, הקרמים, האיפור והתכשיטים במקום אחד (במקום לפזר אותם על גבי מדפים, בתוך מגירות או אפילו בחדר האמבטיה) 

מעצבת פנים קשובה תרצה לדעת מה המצב הקיים ומה המצב הרצוי – וזו נקודת המוצא. ומה הלאה? את בוודאי שואלת, מעצבת פנים תרצה לדעת אם יש גם דיירים אחרים שכן בני הבית משמעותיים מאוד להצלחת הפרויקט,והבית אמור לעזור לה לתחזק את הבית

ומה המשפחה חושבת על התהליך?

כשאת פונה אל מעצבת פנים האם את עושה זאת על דעת עצמך? האם יש לך שותף לתהליך? האם הילדים עדיין מתגוררים בבית? אולי את מתכננת להביא את הורייך להתגורר איתך? (ובמקרה זה נדרש יהיה ליצור הנגשה) מה הסגנון העיצובי האהוד על הדיירים? שאלות אלו ואחרות הן הבסיס למיזם עיצוב הפנים שלך, ומעצבת פנים שמעוניינת לתת לך את השירות הטוב ביותר תשאל אותך את השאלות הללו עוד לפני שהיא תנקוב במחיר. 

ומה הלאה? את בוודאי רוצה לדעת מה העלות לשירותי עיצוב פנים והום סטיילינג.  

המחיר משתנה בהתאם לפרויקט – הום סטיילינג לעומת עיצוב פנים לעומת תהליך ליווי מלא, ולכן הרבה לפני שאני יכולה בכלל לענות לך על השאלה: כמה עולה מעצבת פנים? עלי להבין מה הצורך שלך מי את, מה את אוהבת? מה תרצי ליצור, גם אם את לא מבטאת את משאלתך במילים, עלי לתרגם את איכות החיים שלך לעיצוב מעשי, שישרת אותך וייסב לך עונג.  

צירפתי להתרשמות עיצוב דירה לאישה נועזת אך עסוקה מאוד, שביקשה לעצמה פינה חדשה לאחר שינוי משפחתי משמעותי, את מרב הבחירות העיצוביות בתהליך זה ביצעתי בעצמי, אפשר לומר שזהו אחד מהפרויקטים המשקפים ביותר את הסגנון האישי, שהייתי עושה לביתי, ואפשר אף לומר שזהו אחד מהפרויקטים האהובים עלי 😊 מקווה שגם את אהבת. 

אני שמחה שהגעת עד לכאן, אני מקווה שכעת את מבינה, שעיצוב פנים מורכב קודם כל מהרגש ומהנפש ורק לאחר מכן ממקבץ של בחירות, מאפיינים וגורמים, ולכן גם התמחור משתנה בהתאם להיקף השירות וצורך הלקוחה. אני רואה אותך, ואני רואה את תהליך העיצוב המשותף שלנו כדרך לשנות ולשדרג את איכות החיים שלך. 

אשמח לייעץ לך ולעמוד לשירותך, 

צרי עמי קשר

הנה לינק לואטסאפ שלי https://wa.me/message/MTNZOVLL5DTVI1

הילה ברונשטיין – מעצבת פנים באזור המרכז.